A-Eskwadraat

aes2logo-rood
A–Eskwadraat is naast de Utrechtse studievereniging voor natuurkunde ook een vereniging voor wiskunde, informatica en informatiekunde. Hierdoor is A–Eskwadraat een grote en gevarieerde vereniging. Het doel van A–Eskwadraat is om elke student het beste uit zijn studententijd te laten halen. Dit wordt gedaan door onder andere vette activiteiten. Er zijn studie-inhoudelijke, verbredende en verdiepende activiteiten zoals een studiereis, inhousedagen bij bedrijven en arbeidsoriënterende themadagen. Ook zijn er tal van verschillende gezelligheidsactiviteiten, variërend van gezellige borrels en sportactivteiten tot een groot band optreden en toneelvoorstellingen compleet verzorgd door leden. Door actief te worden in een van de meer dan veertig verschillende commissies kunnen leden ook organisatorisch zichzelf ontwikkelen en hiermee het beste uit hun studententijd halen.

Ook is er in de gezelligheidskamer altijd koffie en thee te krijgen en zijn er vele spelletjes te spelen voor als je even een pauze wilt van je colleges. Verder kan je ook je studieboeken en dictaten bij A–Eskwadraat halen met een flinke korting.

Bezoek de webstek van A–Eskwadraat