NSA

nsa logo bronbestand
De Natuurwetenschappelijke Studievereniging Amsterdam (NSA) is de studievereniging voor studenten natuurkunde, sterrenkunde aan de Universiteit van Amsterdam (UvA) en de Vrije Universiteit (VU) en wiskunde aan de UvA. De NSA huisvest zich in het bruisende beta-centrum van Amsterdam: het Science Park. Daar hebben wij een gezellige verenigingskamer waar altijd koffie, bier en gezelligheid te vinden is. De NSA heeft een zes-koppig bestuur en een twintigtal commissies. Deze commissies organiseren studiegerelateerde activiteiten zoals lezingen en excursies, maar er worden ook filmavondjes, borrels en weekendjes georganiseerd. Heb je vragen of opmerkingen? Wij zijn altijd te bereiken op bestuur@nsaweb.nl.

Bezoek de webstek van NSA